HC
Moja Korpa
HC
Lista želja
Ulogujte se/Registrujte se

KUHINJA Kuhinja

TEKSTIL Tekstil

KUPATILO Kupatilo

DEKORACIJA Dekoracija

RASVETA Rasveta

NAMEŠTAJ Nemštaj

AUDIO & AudioVideo
VIDEO

BELA TEHNIKA Bela Tehnika

MALI KUĆNI MaliKućniAparati
APARATI

BAŠTA & BaštaSezona
SEZONA

HC HC
Ulogujte se/Registrujte se


E-mail:


Lozinka:

Zaboravili ste lozinku?

Novi ste kupac?

Registrujte se ovde


HC
Lista želja
Moja korpa
HC

KUHINJA Kuhinja

TEKSTIL Tekstil

KUPATILO Kupatilo

DEKORACIJA Dekoracija

RASVETA Rasveta

NAMEŠTAJ Nameštaj

AUDIO & Video
VIDEO

BELA TEHNIKA Bela Tehnika

MALI KUĆNI Mali Aparati
APARATI

BAŠTA & Sezona
SEZONA

Povraćaj i zamena robe


SAOBRAZNOST ROBE – REKLAMACIJE I ODUSTANAK OD UGOVORA

Homeplus je dužan da kupcu isporuči proizvode koji su saobrazni ugovoru. To znači da su svi proizvodi originalne robne marke i odgovaraju tehničkoj specifikaciji navedenoj za taj proizvod u uputstvu za upotrebu.


Prodavac je dužan da o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda (nesaobraznosti) koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim, odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda.


U slučaju neizvršenja ove obaveze, prodavac će se postarati da se proizvod zameni novim ili da vrati novac u vrednosti kupljenog proizvoda.


Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrosaca ili u skladu sa Zakonom o zastiti potrosaca.


Ukoliko uređaj ima dodatnu, produženu, garanciju proizvodjača/uvoznika na saobraznost, taj rok se unosi u poseban garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca. U skladu sa politikom dobavljača/uvoznika, dodatna garancija na saobraznost se može ostvariti i elektronskim putem – registracijom na predvidjenom veb-sajtu ili poštom.


Nakon isteka dve godine, u slučaju produžene garancije na saobraznost, kupac se obraća isključivo ovlašćenom serviseru. Kupac gubi pravo na otklanjanje saobraznosti ako se nesaobaznost (kvar) izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.


Za sledeće aparate obaveštavamo Vas da:


Pravo na besplatno otklanjanje kvarova u garantnom roku stičete uz uslove da je kupljeni uređaj povezan i pušten u rad od strane ovlašćenog servisera i to za:


◦ Klima uređaje

◦ Sve ugradne aparate

◦ Za sve aparate na gas (uz kupljeni uređaj ne dobija se regulator pritiska i crevo za gas)

◦ Električne šporete (uz kupljeni uređaj fabrički se ne dobija naponski kabal)

◦ Bojlere


Dolazak servisera za priključivanje uređaja se naplaćuje u zavisnosti od vrste usluge koju dogovarate sa servisom.


◦ Klima uređaji - garancija važi samo ako je uređaj ugradio servis ovlašćen za tu vrstu posla od strane uvoznika ili ovlašćenog servisera i ako je isti overio garantni list. U garantnom listu Vam se nalazi kontakt ovlašćenog servisa ili se za kontakt možete Homeplus-u obratiti telefonom ili mailom preko kontakt forme na veb-sajtu.

◦ Rashladne uređaje ne treba priključivati na električnu mrežu najmanje 6 sati nakon isporuke.

◦ TV prijemnici ne treba da se uključuju najmanje 2 sata po isporuci, što je preporuka i za sve ostale tehničke uređaje.

Molimo Vas da se pridržavate datih uputstava.

Čuvajte fiskalni račun – to je dokument koji predstavlja Vaš primerak ugovora kojim stičete pravo na bilo kakvu vrstu prigovora na kupljeni proizvod ili uslugu. Preporuka je da fotokopirate fiskalni račun jer se može desiti da vremenom izbledi.

REKLAMACIJE (Prigovori na saobraznost)

Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost kupca je da izvrši fizički pregled proizvoda i da ukaže na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen u dogovorenom roku.


Prigovor možete uložiti mailom, preko kontakt forme na sajtu ili telefonom u roku od 24h od prijema proizvoda.


Naknadni prigovori na fizička oštećenja neće biti uvaženi.


Ukoliko aparat prilikom prvog puštanja u rad iz nekog tehničkog razloga ne funkcioniše u skladu sa karakteristikama koje ga opisuju, za isti možete poslati zahtev za zamenu i dogovoriti rok za zamenu ili povraćaj novca.


Ukoliko je aparat normalno pušten u rad i funkcioniše u skladu sa svojim karakteristikama, kupac svoje pravo na reklamaciju može ostvariti u skladu sa ZAKONOM O ZAŠTITI POTROŠAČA ("Sl. glasnik RS", br. 62/2014).


Rok u kome Prodavac mora da odgovori na prigovor je 8 dana od datuma prijema prigovora na saobraznost.


Zahtev za reklamaciju - prigovor na saobraznost, kupac može izvršiti učiniti putem e-mail-a, na adresu: web.shop@homecenter.rs svakim danom od 00 do 24h, lično na adresu našeg maloprodajnog objekata koji mu je najbliži po mestu stanovanja, ili dostaviti poštom slanjem na adresu:


HOMEPLUS DOO
Bul. Vojvode Mišića 12
11000 Beograd


Takođe reklamaciju možete izjaviti I pozivom na naš telefon 011/4-155-155.


Procedura za povrat robe u zakonskom roku – odustanak od ugovora na daljinu


Poštovani kupci,


Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.homecenter.rs smatra prodajom na daljinu.


Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS br. 62/2014), obaveštavamo Vas o relevantnim odredbama ovog Zakona vezanim za pravo na odustanak od kupovine:


Internet kupovina je ugovorni odnos između potrošača i trgovca definisan kao ugovor na daljinu.


Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti. Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu (tj. da odustane od kupovine), u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe.


Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju daje na Obrascu za odustanak (u daljem tekstu: Obrazac). Izjava o odustanku se smatra blagovremenom ukoliko je Obrazac poslat trgovcu u roku od 14 dana. Obrazac se dobija prilikom isporuke robe – ukoliko ga niste dobili, omogućili smo Vam obrazac i na našem sajtu – možete ga preuzeti ovde


Obrazac nam možete poslati putem maila koji je naveden u obrascu ili poštom. O prijemu istog ćemo Vas bez odlaganja obavestiti i bićete obavešteni na koji način nam robu možete vratiti. Za sve informacije i nedoumice slobodno možete pozvati naš Call centar na broj 011/4-155-155.


Pomenuti rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.


Protekom ovako definisanog roka od 14 dana prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

Potrošač je dužan da vrati robu trgovcu bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao Obrazac.


Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka ovako definisanog roka od 14 dana.


Moguće je vratiti samo robu koja je nekorišćena, neoštećena i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (račun, garantni list, uputstva i dr). Potrošač je isključivo odgovoran za neispravnost ili oštećenje robe koji su rezultat neadekvatnog rukovanja tj. rukovanja koje prevazilazi ono što je neophodno samo da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.


Potrošač može lično vratiti robu ili je poslati. Nakon prijema Vašeg zahteva obavestićemo vas kako je najbolje da nam dostavite robu.


Troškovi vraćanja robe poštom/kurirskom službom padaju na teret kupca.


Potrošač je dužan da robu vrati na adresu navedenu u obrascu.


Lično vraćanje je moguće u toku našeg radnog vremena isključivo uz prethodnu najavu I dogovor.


Trgovac je dužan da, nakon prijema ispravne i neoštećene robe, bez odlaganja izvrši povraćaj iznosa u visini cene, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio Obrazac. Trgovac vrši povraćaj novca na tekući račun kupca.


Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.


Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.


Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.


Vaš Homeplus

HC   HC          HC
HC   HC   HC   HC